Know-How az Erőforrások optimalizálásához a termelékenység növeléséhez

Nehéz helyzetbe került közúti személyszállítással foglalkozó partnereink részére olyan megoldási gyakorlatot tudunk nyújtani, mely segítségével elérhető, hogy a piaci körülményeket figyelembe véve versenytárs tudjon maradni, piaci pozícióját megtartsa, célként kitűzve az üzemi tevékenység eredményének javulását.

Szerviztörténet adatbázis és proxy know-how

A közúti személyszállítás nagy tudást, szakmai fegyelmet és számottevő anyagi jellegű erőforrást igénylő üzletág. A KSH 2019-es adatai szerint csak a helyközi közúti személyszállítás tizennégy milliárd utas-kilométert teljesített, 635 millió utast szállított el. Ez az adat természetesen nem jellemzi teljes körűen a közúti személyszállítás volumenét, hiszen számos egyéb utaztatási kategóriában is vállalkozások sokasága üzemeltet személyszállításra alkalmas flottát a kisbusztól a nemzetközi járatok igényeit kielégítő magas színvonalú járműparkig. Ebben az üzletágban magasak az alkatrész- és üzemanyag-költségek, elengedhetetlen a megfelelő létszámú jó hozzáállású és képzett munkaerő mind a járműpark üzemkészségének és üzembiztonságának fenntartásában, mind az utaskilométereket teljesítő gépkocsivezetők számában.
Minden anyagi és személyi feltétel együttállása esetén is megtörténik azonban az, hogy a személyszállítással foglalkozó vállalkozás nem bírja az ütemet, lemarad a versenyben: nem képes megtermelni a vállalkozás fenntartásának költségeit, ezért dolgozóknak kell felmondani, a folyamat pedig önpusztító: egyre kevesebb erőforrással egyre kisebb az esély a cég jövedelmező működtetésére. Szükség van tehát valami pluszra.
Ez a plusz nem más, mint a tudás, a know-how. Mivel a piacon nagy számú versenyző van jelen, gyakran a tudás, a gyakorlat dönt fennmaradás és jövedelmezőség, vagy stagnálás és csőd között.

A személyszállítás tervezhetőségében és biztonságában fontos szerepet játszik az a tudás, hogy a járművek milyen javításokon, beállításokon, alkatrészcseréken mentek át, mikor és milyen kilométeróra állásnál. Know-how-nk a szerviztörténet adatstruktúrája, melyet jelentős személyszállítási vállalatok legjobb gyakorlatai alapján készítettünk el. A know-how részét képezi az adatbázis szerkezete és az a proxy, melynek segítségével a szervizállomások a javítási tevékenységeiket egy központi diszpécser és tudakozó szolgálatnak automatikusan átadhatják, és amelynek segítségével a jármű üzemeltető vállalkozások az üzemeltetésükben álló járművek adatait lekérdezhetik.
A gyors és pontos adatszolgáltatás segít az üzemeltetőnek, és segít a szerviznek gyors döntéseket hozni pontos adatok alapján.

 

 

A modul tartalmazza:

Gépkocsivezetők vezetési gyakorlatának adatbázisa

A gépkocsivezetők folyamatos képzésének alapját képezi az a tudás, hogy mennyire és milyen módon térnek el az optimálistól. Példaként említhetjük a későn megkezdett fékezésből eredő többlet fogyasztást és kopást. A megfelelően képzett gépkocsivezetők a személyszállítással foglalkozó vállalkozás legfontosabb erőforrását jelentik.
Know-how-nk azt a tudást és gyakorlatot öleli fel, mellyel megismerjük a gépkocsivezetők vezetési stílusát, szokásait, azokat de-perszonalizálva elemezzük, megjelenítjük és az üzemeltetőknek átadjuk vagy saját gépkocsivezetőikre specializáltan, vagy a általános mérések alapján. A know-how része a tudásbázis felépítése, a viselkedés-elemek mérésének, továbbításának és tárolásának módja. A know-how része továbbá az adatok GDPR-kompatibilis lekérdezése és megjelenítése innovatív módon.

Szerviztörténet adatbázis és proxy know-how

Kérj további információt a személyreszabási lehetőségekről

Szerviztörténet adatbázis és proxy know-how

Kérj további információt a személyreszabási lehetőségekről
Kapcsolat